Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kalousek je mi hrubě nesympatický, ale je to už stará vesta. Nověji ční vysoko nad všemi sebeztrapňovateli pan Fiala, šéf Otřesné Dehonestační Skupinky.

0 0
možnosti

Mě zase vytáčejí názory stalinisty Skály či šéfa KSČM Filipa, které teď vidím a slyším snad pokaždé, když zapnu televizi. No a co s tím asi tak nadělám?

3 0
možnosti

Zřejmě se nám dostalo jiné výchovy. Když jsem nad svým nezdarem plakal, rodič pravil - Je to tvá vina. Měl jsi volit jiné postupy, metody, předpokládat - Podstatný je výsledek, synu. . Andrej Babiš 5 měsíců podporu nemá - Je neschopný. Včera, zřejmě po dlouhé době zkrachoval. Říká, že kdo drží ministerstvo vnitra = Je státotvorný. V čem se můj rodič a Kalousek mýlil ? ... :-)

9 0
možnosti

No - dneska jste víc blábolil, než četl (poslouchal).

5 0
možnosti

Karma, bohužel nemám včely. Když jsem dnes poslouchal pana Bartoše od Pirátů, tak se mi ježily chlupy.

4 0
možnosti

Rad bych vedel, pane Pinkavo, co se vam na projevu pana Bartose nelibilo? Snad par slov muzete utrousit. Hanit bez niceho umi kazdy b....c. Nechci vas k nim radit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 990x
Člověk, který raději poslouchá, než mluví.

Seznam rubrik